» » Компанія Hyundai представила філософію і бачення бренду "N".

Новини

Компанія Hyundai представила філософію і бачення бренду "N".

Компанія Hyundai представила філософію і бачення бренду "N".


 9 серпня в рамках спеціального заходу на Нюрбургринзі виконавчий віце-президент Hyundai Томас Шемера та голова підрозділу випробувань і розробки автомобілів Hyundai з підвищеними динамічними характеристиками Альберт Бірманн представили філософію і стратегію розвитку бренду "N".

 Компанія Hyundai неодноразово підкреслювала, що одним із стратегічних завдань компанії є розробка надпотужних автомобілів, які відповідають високим стандартам якості, продуктивності і керованості. Цим займаються фахівці підрозділу випробувань і розробки автомобілів Hyundai з підвищеними динамічними характеристиками. У назві бренду "N" поєднуються два важливих елементи.

 По-перше, район Нам'янг в Південній Кореї, де розташований глобальний центр досліджень і розробок Hyundai, де вперше з'явився бренд "N". По-друге, гоночний трек Нюрбургрінг у Німеччині, де розташований Технічний центр Hyundai. Нарешті, сам логотип "N" також є графічним зображенням класичного гоночного віражу.

 "Наші моделі i30 N, Veloster N та i30 Fastback N мають однаковий ген спортивності і досконало відточеної динаміки водіння. Вони оснащені прогресивними технологіями і відрізняються яскраво вираженим спортивним дизайном. Компанія Hyundai завжди приймає нові виклики і не боїться експериментувати, щоб, в результаті, надати нашим покупцям досконалий продукт. Ми працюємо не для того, щоб просто будувати автомобілі, ми хочемо створювати емоції, почуття і бажання", - сказав Томас Шемера.

 Також бренд "N" добре відомий в світі мотоспорту. З моменту заснування у 2015 році автомобілі цього бренду виступали на найвищому рівні, домагаючись вагомих спортивних досягнень в Чемпіонаті світу з ралі WRC, серії VLN, TCR International, Pirelli World Challenge і гонці 24 години Нюрбургринга.

 На даний момент лінійка моделей бренду представлена хетчбеками i30 N та Veloster N, які відрізняються яскраво вираженим спортивним характером за рахунок використання спеціально розроблених для цих моделей двигунів, трансмісій та шасі. До кінця цього року лінійка поповниться ще одним представником - i30 Fastback N, випробування якого наразі завершуються в Нюрбургринзі.

 "Ми не боїмося експериментувати, і тому автомобілі під брендом "N" чудово збалансовані з точки зору продуктивності і практичності, що надає їх власникам відчуття драйву та захвату від водіння кожного дня. Кожна модель бренду "N" оснащена спеціальною спортивною підвіскою, що дозволяє впевнено проходити круті повороти на високій швидкості, тому ми дали їм прізвисько "Підкорювачі віражів", - зазначив Альберт Бірманн.

 Перші результати продажів автомобілів бренду "N" перевершили всі очікування. За шість місяців 2018 року був продано 3000 автомобілів i30 N, а перші 100 автомобілів з лімітованої партії i30 N First Edition були розпродані в Німеччині протягом 48 годин.
Теги Hyundai

Схожі новини

Коментарі

Ви не авторизувалися.
Зареєструйтеся або увійдіть.

Написати коментар: